loading...
وبلاگ تخصصی موبایل
رضام بازدید : 359 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

یش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بی شک Ducati Challenge یکی از بهترین بازی های سبک موتور سواری است که تا کنون برای اندروید ارایه شده است . اگر شما نیز به سرعت و هیجان بر روی دو چرخ علاقه دارید به هیچ وجه این بازی جذاب را نباید از دست بدهید .
این بازی با داشتن گرافیک ۳ بعدی خارق العاده و بهره مندی از فیزیک واقع گرایانه می تواند شما را در محیطی استثنایی قرار داده و آدرنالین خون تان را بالا ببرد . موتور سیکلت های زیادی وجود خواهند داشت که با انتخاب یکی از آنها می توانید مسابقات خود را که در حالت قهرمانی یا مسابقه سریع می باشد آغاز کرده و برای پیروزی بجنگید .
از جمله ویژگی های این بازی کنترلر آسان آن می باشد که با قابلیت سفارشی ساختنش شما را مجذوب خود می کند.

رضام بازدید : 326 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

NBA پر طرفدارترین لیگ بسکتبال جهان می باشد که شرکت معروف EA SPORTS™ با ساخت بازی آن برای اندروید ، آمده است تا طرفدران این رشته ورزشی به خود سرگرم سازد .
NBA JAM با شبیه سازی کردن ۳۰ تیم حاضر در رقابت های این لیگ شما را به انتخاب تیم مورد علاقه تان با ستاره هایی که در آنها بازی می کنند دعوت نموده تا مسابقاتی جذاب را رقم بزنید . نمایش انیمیشن های فوق العاده هنگام به ثمر رساندن گل یا پریدن برای انداختن توپ درون سبد و استفاده از چهره واقعی بازیکنان ، در هر چه بهتر شدن این بازی تاثیرات زیادی گذاشته است .

منبع : آندرویدها

 

 

hajm حجم : ۴٫۱۷ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۲۴۰ مگابایت

 

رضام بازدید : 344 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

یش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر – Tegra 2 و Tegra 3

Horn یک بازی ماجرایی – اکشن سوم شخص می باشد که قطعا با تمامی بازی های موبایلی که تاکنون انجام داده اید متفاوت خواهد بود و عمده تفاوت این بازی نیز ، گرافیک خارق العاده ای است که در طراحی Horn به آن تاکید ویژه ای شده است . هنگام انجام این بازی حس استفاده از کنسول های پیشرفته به شما دست خواهد داد . از جمله ویژگی های این بازی امکان کنترل آن با حرکات اشاره ای سفارشی پذیر می باشد .
نقش شما در این بازی آهنگر جوانی به نام Horn می باشد که می خواهد به جست جوی دهکده مادری خویش بگردد و در این راه با بسیاری از مسائل کوچک و بزرگ رو به رو می شود .

حجم : ۸٫۹۶ مگابایت

منبع:آندرویدها

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۱٫۳۲ گیگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

رضام بازدید : 494 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

سیستم عامل بادا یکی از جدیدترین سیستم عامل های ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد که توسط شرکت سامسونگ برای موبایل های لمسی تولیدی این شرکت ساخته شده و در عین سبک و کارایی راحت از کیفیت و امکانات زیادی برخوردار است.رخی موبایل های دارای سیستم بادا سامسونگ سازگار با تم ها :

Samsung : S8500 Wave – S8530 Wave II – S5250 Wave525 – S7230E Wave723 – S5330 Wave 533 – S5750 Wave575

حجم : 6mb

password:mobilesoft

برای دانلود کلیک کنید

 

 

رضام بازدید : 365 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

با نرم افزار Vmenu شما می توانید منوی گوشی نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ خود را به منوی سیستم عامل های آندروید و اپل آیفون تبدیل کنید . به طور پیشفرض منوی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ تنها به سمت بالا و پایین حرکت می کند و شما نمی توانید با کشیدن صفحه به سمت چپ و راست آیتم های جدید مشاهده  کنید . با کمک نرم افزار Vmenu این قابلیت برای شما فعال خواهد شد . با این نرم افزار چهره و قابلیت های منوی خود را ارتقا دهید . شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .

password:mobilesoft

 

برای دانلود کلیک کنید




 

رضام بازدید : 356 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود دو تم Super Mario Bros و Call of Duty Black Ops برای سیمبیان s60v5

در اینجا برای شما مجموعه بسیار زیبا از 2 بسیار زیبا با موضوع Games را آماده کرده ایم . این تم های زیبا با نام های Super Mario Bros و Call of Duty Black Ops می باشد که بازی های کامپیوتری را به خواطر می آورند . این تم های زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 طراحی شده اند که هم اکنون می توانید از موبایل سافت دریافت نمایید .

password:mobilesoft

برای دانلود کلیک کنید


تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ من خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 1,187
  • بازدید سال : 6,254
  • بازدید کلی : 51,661